Sprog og Internationale Studier: Spansk og Engelsk

Evaluering - Efteråret 2007

- Spørgeskemaet er sendt ud til 167 respondenter, heraf af 21 svaret (helt eller delvist)!

 

1/ Indsats i kerneaktiviteter

Hvordan vil du vurdere din indsats i de studieaktiviteter, det var muligt at deltage i på semes­tret. Skala:

-      100%: maksimal indsats (= der var ikke umiddelbart mere, du kunne have gjort, læst, spurgt om m.v.)

-      0%: minimal indsats (= næsten ingen investering af tid eller kræfter i aktiviteten).

 

 

80-

100%

60-

80%

40-

60%

20-

40%

0-

20%

Jeg del­tog ikke

Ikke mu­ligt på semestret

Kurser/forelæsninger/seminarer

12

4

4

 

 

 

 

Projektarbejde, herunder projekt­arbejde med praksisstudier

16

4

 

 

 

 

 

Forberedelse i tilknytning til kurser/forelæsninger/­seminarer

8

6

3

2

 

1

1

 

2/ Læringsudbytte af kerneaktiviteter

Hvordan har dit udbytte af de forskellige studieaktiviteter været (fx i form af viden, praktiske færdighe­der, nye/forstærkede kompetencer m.v.)?

 

 

Meget stort

Sto­rt

Mid­del

Lille

Me­get lille

Kurser/forelæsninger/seminarer

2

8

8

1

 

Projektarbejde, herunder projekt­arbejde med praksisstudier

5

12

2

 

 

Forberedelse i tilknytning til kurser/­fore­læsninger/­seminarer

3

7

8

 

 

 

 

3/ Projektarbejde

 

1

Meget enig

2

3

4

5

Me­get uenig

Ved ikke

Samarbejdet i gruppen var efter min mening godt

8

4

5

1

1

 

 

Der var god støtte at hente i projektvejledningen i forhold til…

 

 

1

Me­get enig

2

3

4

5

Me­get uenig

 

Ikke relevant

... det projektmetodiske

4

8

2

4

2

 

… det faglige

6

7

4

3

 

 

… arbejdsprocessen

5

6

1

3

5

 

 

 

4/ Semestret generelt

 

1

Me­get enig

2

3

4

5

Me­get uenig

Har ikke grund­lag for at vurdere

Semestret krævede en stor arbejdsindsats fra min side

1

9

6

3

1

 

Semestret var generelt fagligt udfordrende

4

9

4

2

1

 

 

 

 

5/ Studiemiljø

 

1

Me­get enig

2

3

4

5

Me­get uenig

Har ik­ke grund­lag for at vurdere

Det faglige studiemiljø blandt de studerende på­virkede mit udbytte af studiet positivt

1

6

7

2

1

3

Studiesocialt fungerede årgangen/holdet godt

2

8

3

2

4

1